01
Açıkhava reklamcılığı alanında hizmet vermek için 2007 yılında kurulan ve 2008 yılında Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, açık hava reklam ihalesini kazanan Anıt Reklam, sıfırdan ele aldığı bu projeyi devam eden yıllarda %100’e varan doluluk oranına ulaştırmayı başarmış, her geçen gün gelişen bölgedeki panoları, oldukça önemli bir reklam mecrası haline getirmiştir.
02
Açık hava reklamcılığı alanında, daha önce değerlendirilmemiş mecraları sektöre kazandırarak pazarı genişletmeyi sürdüren Anıt Reklam, aynı zamanda markaların diğer iletişim ihtiyaçlarını da aynı çatı altında karşılayabilmek amacıyla medya planlama ve satın alma ile kreatif reklam ajansı hizmetlerini de veren bir yapıya kavuşmuştur.
03
Dürüstlük ve şeffaflık ilkeleriyle müşterilerinin daima çözüm ortağı olmayı amaçlayan Anıt Reklam’ın gelecek planları da bu ilkeler üzerinde biçimlenmeye devam etmektedir.